Páginas

miércoles, 1 de febrero de 2012

"L'estrella de la Laura"

Ahir també va ser una dia molt especial per a mi, vaig explicar el conte davant de tota la classe. Al principi em vaig notar molt nerviosa, tot i que després vaig anar agafant confiança i em vaig deixar anar gràcies a l'ajuda dels meus companys, mirant-me somrients i participant de manera molt activa.
Va ser també una experiència boníssima per a mi, ja que gràcies a ells em vaig sentir molt còmoda amb els comentaris que em van anar fent després de finalitzar el conte.
Vaig escollir un conte que es diu: L'estrella de la Laura, tracta d'una nena que quan no pot dormir mira per la finestra i una nit cau una estrella del cel, l'agafa i se l'endú a la seva habitació, però l'endemà l'estrelleta ja no hi és. La Laura estava molt trista i no tenia ganes de jugar ni de menjar el seu menjar preferit, finalment l'estrella torna però perd la brillantó i la Laura, comprèn que la seva estrelleta ha de tornar amb les seves amigues.
Gràcies Pirates:)

1 comentario:

  1. Genial el conte, ja ho saps! Em va agradar molt, sobretot el petit recurs de regalar una estrella a tots!
    Per cert gràcies preciosa!

    ResponderEliminar